1. |
Окрошко Н.Г. Маркетингове забезпечення якості продукції на підприємствах ринкової орієнтації (на прикладі підприємств меблевої промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.Г. Окрошко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.Визначено складові маркетингового забезпечення якості продукції на кожному етапі "петлі якості". Для підприємств України, які впроваджують сучасні системи якості, запропоновано критерії оцінки досягнутих результатів у процесі поліпшення якості. Удосконалено методику визначення показників якості меблів, запропоновано встановлення оптимального співвідношення "якість - ціна". Визначено важливі складові системного управління якістю на меблевих підприємствах, розроблено методику визначення ступеня задоволеності споживачів продукцією. З метою оцінки якості продукції запропоновано застосування удосконаленого методу аналізу ієрархій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-823.2-211.1 + У9(4УКР)306.165.155-823.2-211.1 Шифр НБУВ: РА308836 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|